Listen to this article

یہ تحقیق بائیٹس فار آل اور مینارٹی رائٹس گروپ انٹرنیشنل کی جانب سے کرائی گئی جس کا مقصد مختلف نسلی، مذہبی اور لسانی طبقے میں کووڈ 19 ویکسین پر اعتماد اور رسائی سے متعلق آن لائن مباحثے کو سمجھنا ہے۔ اس مقصد کے لئے سوشل میڈیا مانیٹرنگ کے سافٹ ویئر پیکج: برانڈ واچ اور کراوڈ ٹینگل کے ذریعے آن لائن شئیر ہونے والے کووڈ 19 سے متعلق مواد حاصل اور اس کا تجزیہ کیا گیا۔ کچھ غریب اور پسماندہ طبقات میں سوشل میڈیا کے جزوی اثر نے سوشل میڈیا پر کئی رخ اختیار کیے۔

بلیٹن پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں۔